Loading...

Sahte IP Paketleri Oluşturma (IP Spoofing)

ip spoofing
IP Spoofing Şeması

Amaç:IP adresimizi gizlemek.

Kullanılan Araçlar:

  • Hping3
  • Tcpdump

1.Adım:Hping kullanarak belli bir IP adresinden SYN Flood Saldırısı (SYN bayraklı TCP paketleri gönderme) yapalım.
1.adım1

 10 adet paket gönderildi ancak hiçbir paket alınmadı.Gelen cevaplar 6.6.6.6 IP'sine gittiği için alınan paket sayımız 0.

Bu sırada tcpdump çıktımıza bakalım.
1.adım2

  Burada görüldüğü gibi 6.6.6.6 IP adresi üzerinden google.com sunucusuna SYN bayraklı TCP paketleri gönderdik ancak cevaplar 6.6.6.6 IP adresine gönderildiği için bize gelen paket görünmüyor.Paketleri sadece yolluyoruz, almıyoruz.

---------------------------------------------------------------------

2.Adım:1. adımda kullanılan --spoof parametresi yerine -a parametresi kullanarak 10.10.10.10 IP adresinden gönderiyormuş gibi site.com sunucusuna SYN Flood saldırısı yapalım.
2.adım1

  6.6.6.6 IP adresini kullanarak 51 adet  SYN paketi site.com sunucusuna gönderildi.
Tcpdump çıktımıza bakalım.
2.adım2


  Burada ise bizden çıkan paketler 6.6.6.6 IP adresinden gönderiliyormuş gibi site.com sunucularına gönderiliyor.Ve gelen paketler 6.6.6.6 adresine gittiği için tcpdump çıktımızda da görülüyor.


kali 3864486375136152363

Yorum Gönder

  1. Güzel anlatmışsınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Kaan
    Güzel ve basit anlatım teşekkürler, hocam acaba Tcp/Ip konusunu iyi bir şekilde öğrenebileceğim bir kitap kaynak tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil

Yorumunuza video ekleyebilirsiniz:
[video]youtube yada vimeo video linki[/video]

Yorumunuza resim ekleyebilirsiniz:
[img]resim linki[/img]

emo-but-icon

Ana Sayfa item

Popüler Yazılar